شیوه بازاریابی ایمیلی

شیوه بازاریابی ایمیلی اگر می خواهید با مشتری های فعلی تان در تماس باشید و مشتری های جدید راجذب کنید، بازاریابی ایمیلی بهترین ابزار است. با این وجود بررسی شیوه های بازاریابی موثر کمی دشواراست.

تضمین کنید که تنها فقط به فردی ایمیل میفرستید که به لیست تان انتخاب شده باشد. افرادی که شما و نام محصول تان را نمی شناسند از دیدگاه آنها شما برای آنها  نظر اِسپم می آیند. منظور افرادی است که نشان شما را نمی شناسند و به شما اصلا اعتماد ندارند. این منجر به حذف ایمیل ها می شود و زمان تان هدر می رود.

هر پیامی باید محتوایی شفاف داشته باشد. با کلی اطلاعات در ایمیل تان می توانید خوانندگان بیشتری بدست آورید. یک پیام کوتاه بسازید. مشتری تان زمانی که اطلاعات غیر ضروری دریافت نکنند ،آن را دوست خواهد داشت.

مهم است که اطمینان حاصل کنید ارتباط ایمیل تان از لحاظ دستور زبان و سبک صحیح باشد. طرح ایمیل تان را آزمایش کنید و ابتدا آن رابرای خود بفرستید. این روش، شیوه ای مطمئن برای اطمینان از نمایش اطلاعات به طور کامل است. علاوه براین، اگر لینک ها در ایمیل تان باشند، تضمین کنید کارشان به درستی اجرا می شود.

ازمنابع مختلف استفاده کنید و تا جاییکه می توانید درخصوص مفهوم بازاریابی ایمیل آموزش ببینید. کتاب هایی دراین حوزه درکتابخانه ها و یا دراینترنت موجود است. بعضی حوزه ها حتی کلاس هایی را ارائه می دهند که به شما کمک می کنند دانش خود را بهبودبخشید.شرکت طراحی سایت میهن وب گستر کتاب را پیشنهاد میکند.

فرمت ایمیل خود را بررسی کنید. همیشه پیشنهادات جدیدی را قرار دهید و مهم ترین اطلاعات را در راس ایمیل هایی که ارسال می کنید قرار دهید. همچنین باید فرمت های مختلف را بررسی کنید و مطئمن شوید خوانندگان شما به کدام فرمت یبشترین علاقه را نشان می دهند.

پیغام های ایمیل بازاریابی خود را تنها به یک ایمیل در هر هفته محدود سازید. اگر چندین ایمیل رابرای مشتریان تان بفرستید، ممکن است بدون آنکه آنهارا بخوانند  آنها را حذف کنند.

برای آنکه مشتریان احساس خاص بودن داشته باشند، ایمیل های ارسال تان را تا جای ممکن شخصی سازید. اگر مشترکی پیغام تان را بخواند و احساس کند که یک نامه معمولی است، احتمالا آن را حذف کرده و شما را بلاک می کند. مثلا می توانید تام مشتری را درخط اول ایمیل قید کنید.

همانطور که پیشتر گفته شد، بازاریابی ایمیل بهترین شیوه برای دسترسی به مشتریان و رشد تجارت تان است. مدیران شرکت ها و وب سایت های فروشگاهی بدانند علاوه برا طراحی وب سایت مدرن و بهینه سازی سایت خود نیاز است از روش های بازاریابی ایمیلی استفاده کنند تا بازدهی بیشتری داشته باشند.

ارسال نظر